sweet owner

I'm proud To Be Me :)


hello peeps !| Hi i'm Izzany Md jamil| Bithday 14.12.1995| The owner this blog| ~really love PINK | Welcome to my World of Super Awesomeness :D


Diaries Owner Linkies Stuff

JANNAH IS MY DREAM
status: Semoga IZZANY BINTI MD JAMIL dapat 4.00 in Final exam ! Amin ♥
Bigfoots!


Jangan Lupa Tinggalkan Link Yee .Harap Maklum :D
Blogging Is Not About Popularity

JOM JOIN TWITTER !

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: ezany jamil [D'Boss]
Others:   


Last Paper SPM !


Hai assalamualaikum.

Harini aku berjaya bangun awal. Aku memaksa diri untuk awal. Kerana harini ada Last Payperrrr ! Harini 

paper Prinsip perakaunan . Fuhhh , bulat mata ku nak hafal formula . Tapi kalau kita dah hari-II buat soalan

macam-II jenis  , mesti senang dan automatik je da hafal formula tuu semua . 

Tepat jam 4.30 petang , masa menjawab paper P.A pun settle . Member semua dah jerit -II MERDEKA .

Aku memang rasa macam dah merdeka , TAPI still risau result nanti macam mana la kan . 

Tapi aku punya BFF Siti selalu tenangkan aku . Nasihatkan aku . Macam-II laa . Untung aku ada

kawan camtuu . Best wooo ! 

Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar sepanjang SPM 2012 

I'm gonna miss my school , friends , teachers and others at my school ! >.<

SEDIH . Tadi pun bawak motor slow2 je , lepas nih dah tak pergi school tu lagi . 

NotaKukuKaki : Hope kita tak lost contact yee . KAWAN  CIKGU !



LAST ENTRY NEW ENTRY