sweet owner

I'm proud To Be Me :)


hello peeps !| Hi i'm Izzany Md jamil| Bithday 14.12.1995| The owner this blog| ~really love PINK | Welcome to my World of Super Awesomeness :D


Diaries Owner Linkies Stuff

JANNAH IS MY DREAM
status: Semoga IZZANY BINTI MD JAMIL dapat 4.00 in Final exam ! Amin ♥
Bigfoots!


Jangan Lupa Tinggalkan Link Yee .Harap Maklum :D
Blogging Is Not About Popularity

JOM JOIN TWITTER !

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: ezany jamil [D'Boss]
Others:   


Kenapa ADDMATHS susah.


A.S.S.A.L.A.M.U.A.L.A.I.K.U.M 

kenape addmath susah?
aku dah terfikir soalan nih sejak form 4 lagi dan takde jawapan untuk soalan tu.
 mungkin sebab die mmg susah ataupon soalan nyer complicated ataupon aahh aku pon takreti nak jawab. mungkin tahap kecintaan terhadap addmath ni satu persen pon belum tentu ade. mungkin waktu form 4 aku cakap prinsip akaun lagi susah dari addmath. tapi tahun ni vice versa. nak hebat addmath  ade satu je care. LATIHAN. jawapan macam tu aku pon boleh bagi, tapi kalau dah latihan pon tersangkut macam mne? easy, pegi sekolah tanye cikgu, cikgu takde? internet kan ade, cari lah. dekat utube belambak


                       So , satu je punce kenape addmath susah. MALAS. 
penyakit yang sudah sedia mengalir dalam darah setiap pelajar. well, maybe tak semua. untuk aku opkos lah yes. kalau aku baru buat sikit , dah mengeluh dah malas nak buat dah benci addmath. care menangani sifat malas? senang . ingat mase depan, nak cerah ke nak gelap. tenung muka mak bapak nak diorg sedih or nak diorang gembira. nak duit ke tak nak? kalau dah pandai senang je dapat duit. ingat duit boleh jatuh dari langit? kalau monyet ade duit, belum tentu lagi die bagi kat kite. sebab diorg pegi koyak duit tu, spe yang nak. dah desperate sangat amik cantum selotape. and lastly doa usaha ikhtiar tawakkal. 

Act , Time aku Form 5 baru nak start tusyen . Nasib ada SPONSOR . Even, Basic addmaths aku agak hancur . SIR BILLIE CHANG tuu laa yg banyak membantu aku dlm usaha mengutip semula basic aku yg dah hancur tuu . Kadang2 bila SIR ajar , then Tak faham ken dia sanggup ulang sampai aku paham . Ada satu kali tu kan  , siap dia lukis2 lagi . Alhamdulillah , sekarang ade peningkatan . 
Fuhh. Jadi kalau kita buat soalan yg sama berjuta kali , mesti kita pejam mata pun boleh buat.
Lama-lama kan senang . 

That's all my opinion .

Good Luck Yang nak berjinak-jinak dengan subjek ADDMATHS tuu.


LAST ENTRY NEW ENTRY